اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۰۲۳۷
تماس منچستریونایتد با رابیو
هافبک چند فصل اخیر یوونتوس موردتوجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.
۱۲:۱۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه منچستریونایتد که در خط میانی خود قصد ایجاد تغییراتی را دارد و گفته می‌شود به دنبال فروش فِرد و اسکات مک‌تامینی است، در سوی دیگر نظرش را معطوف به جذب هافبک‌هایی همچون میسون ماونت و آدرین رابیو کرده است. در مورد ماونت، منچستریونایتد هنوز نتوانسته با چلسی بر سر انتقال این هافبک انگلیسی به توافق برسد، اما مدیران این باشگاه انگلیسی در سوی دیگر با رابیو تماس گرفته‌اند و به او پیشنهاد پیوستن به جمع شیاطین سرخ را داده‌اند، بازیکنی که در پایان ماه جاری میلادی بازیکن آزاد می‌شود.

رابیوی 28 ساله در حالی مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است که مدیران باشگاه یوونتوس به خواسته ماسیمیلیانو آلگری پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد را به این هافبک فرانسوی داده‌اند و از آنجایی که او رابطه خوبی با سرمربی یووه دارد و فصل اخیر هم عملکرد خوبی زیرنظر آلگری داشت، احتمال ماندنش در یوونتوس نیز وجود دارد.

با این حال، هافبک پیشین پاری‌سن‌ژرمن از بازی در لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند، برای همین در حال ارزیابی پیشنهاد منچستریونایتد است. مدیران این باشگاه لیگ برتری قصد دارند با ورونیک رابیو (مادر و مدیر برنامه‌های آدرین رابیو) در مورد جزئیات پیشنهاد خود از جمله میزان دستمزد و مدت زمان قرارداد مذاکره کنند.

رابیوی 28 ساله که از سال 2019 در عضویت باشگاه یوونتوس است، تاکنون در 227 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و آمار 24 گل زده و 14 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او همچنین در این مدت به بانوی پیر برای کسب یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا کمک کرده است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین